The Walt Disney Company

Fòrum per parlar del doblatge en català
Respon
Bluepheasant
Entrades: 221
Membre des de: 12 abr. 2019 00:07

The Walt Disney Company

Entrada Autor: Bluepheasant » 03 març 2021 00:35

Imatge

Imatge

Post Oficial per parlar de les seves versions en català i pròximes estrenes, l'opció de l'àudio en català a la seva plataforma d' Streaming ja és a vàries pel·lícules cosa que m'en algero.
Bluepheasant l’ha editat per darrera vegada el dia: 14 març 2021 12:39, en total s’ha editat 3 vegades.

Cortexian05
Entrades: 178
Membre des de: 28 nov. 2015 20:07
Ubicació: Lleida
Contacta:

Re: The Walt Disney Company

Entrada Autor: Cortexian05 » 03 març 2021 10:42

A veure com serà l'estrena de Raya i l'últim drac. Tinc curiositat per veure si han retallat costos en aquesta pel·lícula. Per cert, la protagonista és la Paula Ribó? Ja ha fet a molts protagonistes de pel·lícules de Disney així que espero que no...

Bluepheasant

Entrada Autor: Bluepheasant » 09 març 2021 02:49

Cortexian05 ha escrit:
03 març 2021 10:42
A veure com serà l'estrena de Raya i l'últim drac. Tinc curiositat per veure si han retallat costos en aquesta pel·lícula. Per cert, la protagonista és la Paula Ribó? Ja ha fet a molts protagonistes de pel·lícules de Disney així que espero que no...
Si.
Ha fet moltes protagonistes pero aquest cop ha repetit per mantenir l'asociació Paula Ribó = Kelly Marie Tran, cosa que no ha passat amb la versió castellana a Madrid on l'ha doblat Alicia Valadés en lloc d'Ainhoa Martín.

Cortexian05
Entrades: 178
Membre des de: 28 nov. 2015 20:07
Ubicació: Lleida
Contacta:

Entrada Autor: Cortexian05 » 09 març 2021 11:29

Bluepheasant ha escrit:
09 març 2021 02:49
Si.
Ha fet moltes protagonistes pero aquest cop ha repetit per mantenir l'asociació Paula Ribó = Kelly Marie Tran, cosa que no ha passat amb la versió castellana a Madrid on l'ha doblat Alicia Valadés en lloc d'Ainhoa Martín.
Al final la protagonista era la Laia Vidal.
Sincerament no m'agrada que es mantingui l'associació amb actors d'animació, no s'hauria de fer, a menys que el personatge representi al propi actor. Així que aquí han fet bé, la resta de l'elenc també és bastant fresc.

Bluepheasant

Entrada Autor: Bluepheasant » 14 març 2021 12:33

Cortexian05 ha escrit:
09 març 2021 11:29
Sincerament no m'agrada que es mantingui l'associació amb actors d'animació, no s'hauria de fer, a menys que el personatge representi al propi actor. Així que aquí han fet bé, la resta de l'elenc també és bastant fresc.
Depenent dels casos;A El Rey León, el director llibertat creativa en tenía poca ja que el Sergi Zamora es la veu habitual de Matthew Broderick i Constantino Romero era la de James Earl Jones i practicament es un dels millors doblatges de la historia, qui sap si s'hagués doblat en català hagessin sigut els mateixos... Mantindría la associació sempre que encaixi amb el personatge animat.

A mi m'ha sorprès també una mica el repartiment de Raya, no sabía que Mario Blasco que va doblar en Philip Zao a Ready Player One doblaba en català, espero que el poguem sentir en més pel·lícules i sèries.

Respon