Fitxes faltants de doblatge antics

Fòrum per parlar del doblatge en català
Respon
Cortexian05
Entrades: 201
Membre des de: 28 nov. 2015 20:07
Ubicació: Lleida
Contacta:

Fitxes faltants de doblatge antics

Entrada Autor: Cortexian05 » 06 set. 2021 20:05

Hola, com molts sabeu setmana a setmana vaig fent les fitxes de doblatge en català (https://docs.google.com/document/d/17T7 ... sp=sharing) del que es va doblant per televisió, cinema, plataformes i edicions físiques. Normalment tiro de les novetats a Filmin, del que està disponible a TV3 a la carta i descarregant el que van penjant a les webs pirates.

Les fitxes normalment les faig sense cap mena d'ajuda identificant jo mateix els actors però només sóc capaç d'identificar als actors de les últimes dècades pel que doblatges del segle passat se m'escapen i no me la vull jugar a fer fitxes de les quals no n'estic segur. Fa temps que vaig recopilant al disc dur els films antics que encara no tenen fitxa per si algun dia m'hi animo o algú m'ajuda però la carpeta ja comença a tenir molt pes i hauria d'anar liquidant material.

Per això he pensat de suggerir en aquest fòrum si a algú li interessarien alguns d'aquests films per fer ell mateix les fitxes corresponents ja que jo no en sóc capaç (no és que siguin doblatges difícis). Us deixo el llistat de les que tinc guardades per fer, si en voleu alguna/es dieu-m'ho i les pujaré per a que us les pugueu baixar:

- A Pink Christmas (1978)
- Buck i el predicador (1972)
- Cos i ànima (1947)
- Criatures oblidades pel món (1971)
- Dersu Uzala (1975)
- El cavall de l'orgull (1980)
- El col·leccionista (1965)
- El nus del penjat (1952)
- El país de l'aigua (1992)
- El Setè de Cavalleria (1956)
- Ell i la seva enemiga (1944)
- Els diables del mar (1953)
- En algun lloc del temps (1980)
- Gal·lipoli (1981)
- Ghost (1990)
- Hannah i les seves germanes (1986)
- He caminat amb un zombi (1943)
- L'Alice ja no viu aquí (1974)
- L'altre costat de la vida (1996)
- L'ombra de la sospita (1991)
- L'últim capvespre (1961)
- La comtessa descalça (1954)
- La confessió (1970)
- La llegenda dels perduts (1957)
- La maledicció de la Pantera Rosa (1983)
- La Pantera Rossa torna (1975)
- La rosa porpra d'el Caire (1985)
- La simfonia del professor Hollan (1995)
- M'he casat amb una bruixa (1942)
- Negocis de família (1989)
- Promeses incomplides (1998)
- Retrobament (1983)
- Un condemnat a mort s'escapa (1956)
- Un home per a l'eternitat (1966)
- Un tramvia anomenat Desig (1951)

Si algú s'anima a anar-les fent totes de mica en mica les puc anar pujant a tongades, que no tinc espai al núvol per a totes alhora.

Xombie
Entrades: 52
Membre des de: 05 ago. 2006 13:47
Ubicació: Sant Joan de les Abadesses

Re: Fitxes faltants de doblatge antics

Entrada Autor: Xombie » 30 oct. 2021 14:30

Uau! Et mereixes un monument, de veritat. Felicitats i gràcies per la feina! Precisament, fa temps que em pregunto si eldoblatge.com podria reemprendre la seva activitat. És una pena que la pàgina estigui aturada des de fa dos anys i, en canvi, existeixi una gran comunitat apassionada que estaria encantada de continuar el projecte.
Si l'administrador ja no es veu disposat a seguir, es podria fer un pas de torxa? Hi ha possibilitats de ressuscitar la web?

einromein
Entrades: 1
Membre des de: 20 nov. 2019 13:59

Entrada Autor: einromein » 07 nov. 2021 12:45

Hola,
Moltes gràcies per agafar el relleu i fer aquesta feina de recopilació
T'ajudaré en el que pugui

Cortexian05
Entrades: 201
Membre des de: 28 nov. 2015 20:07
Ubicació: Lleida
Contacta:

Entrada Autor: Cortexian05 » 10 nov. 2021 16:33

Gràcies pel suport. Ara al recull ja ha arribat a les 1.000 fitxes.

La veritat és que és dur anar recopilant tant els doblatges nous (de TV3, de cinema i de plataformes) com els antics i vaig bastant més lent del que m'agradaria. A més que sent una sola persona en la majoria dels casos és possible que se m'escapin alguns actors o que cometi algun error, pel que agariria si algú més s'interessés en anar publicant en aquest fòrum fitxes faltants i que així només les hagi de copiar (com està fent LaVeu en aquest fil: viewtopic.php?f=2&t=12581). Les de doblatges antics que estan a la primera entrada d'aquest post són les que més se'm resisteixen.

Respon