Indiana Jones... DVD en català?

Fòrum per parlar del doblatge en català
Respon
Envejós

Indiana Jones... DVD en català?

Entrada Autor: Envejós » 08 set. 2003 12:46

Ho he llegit a La Crispeta, per la qual cosa suposo que és veritat. Ara bé, la meva pregunta: Si la Paramount ha tingut TAN clar posar el català al DVD (tenint en compte que el doblatge només es va fer per tele)... Per quins set sous als Columbia/Aurum i companyia els costa taaaan acceptar el català als DVD de La germandat de l'anell (I NO LA \"COMUNITAT\", recoi!), Harry Potter (l'1, es clar), La guerra de les galàxies (toots els episodis... Bé, aviat sortirà en DVD la trilogia clàssica... ja veurem què faran, tenint el precedent de l'Indy, he, he...), ara el \"Buscant Nemo\" (és molt fort que abans que s'estreni ja ens diguin que no la podrem comprar en DVD en català!)...

:(

Suposo que si això va esdevenint una tònica general (començar a \"creure\" en el català als DVD que es vènen a Espanya), aviat tindrem DVD d'extres TOTALMENT subtítolats en català!

:D

(És que l'altre dia em vaig comprar el fascicle de DVD de l'Stephen King, i ostres, molt bèstia el de \"Carrie\". Jo recordo haver vist la pel·li en català per primera i última vegada, però el més fort és que al DVD (on ja suposava que no hi hauria la versió catalana), no només no hi ha la versió catalana, sinó que els subtítols no hi són ni en espanyol! Molt bèstia, només subtítols en anglès, alemany i francès, em sembla. És mooolt trist, que ni hi hagi dignitat amb l'idioma \"oficial\" on es ven el producte... Si això passa amb l'espanyol, no m'estranya que ens marginin tant el català. Ais.

Respon