Fitxa duplicada

Fòrum per comunicar errors trobats a les fitxes
Miguel Ángel
Entrades: 4
Membre des de: 10 gen. 2011 23:41
Contacta:

Fitxa duplicada

Entrada Autor: Miguel Ángel » 18 jul. 2013 18:57

Hola

Fent una fitxa m'he trobat que hi ha dues fitxes del mateix actor Michael Harding (III) surt duplicada. L'altre és aquesta.
Anthony Michael Harding és el mateix actor Michael Harding (III). He comprovat les dues películes "Cherry Falls" i "La perillosa vida dels Altar Boys" i és el mateix actor.

doblatge_v
Entrades: 10
Membre des de: 11 set. 2011 13:49

Re: Fitxa duplicada

Entrada Autor: doblatge_v » 22 jul. 2013 18:50

També hi ha un altre actor que te dues fitxes duplicades:Walton Goggins i Walt Goggins. Es el mateix actor, tant a l'imdb com als crèdits de les sèries Justified com The Shield (Vic Mackey) surt Walton Goggins.

També hi han alguns actors de doblatge japonesos (seyiuus) que tenen dues fitxes duplicades:

Akio Ôtsuka i Akio Ohtsuka. El correcte crec que es Akio Ôtsuka.

Miguel Ángel
Contacta:

Entrada Autor: Miguel Ángel » 25 jul. 2013 21:34

Més? No és el primer cop que em trobo amb fitxes duplicades i segurament que hi hagi més, potser a mesura que anem fent sol·licituds ens les anirem trobant.
Ho he mirat jo també i sí, están duplicades. Les fitxes que té l'actor original Walt Goggins son treballs del mateix actor Walton Goggins

I el mateix de l'actor Akio Ohtsuka que es el mateix actor Akio Ôtsuka

doblatge_v

Entrada Autor: doblatge_v » 26 jul. 2013 14:31

Miguel Ángel ha escrit:Més? No és el primer cop que em trobo amb fitxes duplicades i segurament que hi hagi més, potser a mesura que anem fent sol·licituds ens les anirem trobant.[/url]
Ara ho he mirat mes bé, i els que volia dir jo no són fitxes duplicades, són noms mal escrits, són en YÔJI YANAMI que s'escriu correctament JÔJI YANAMI.

I en DAISUKE GOHRI que s'escriu correctament Daisuke Gôri.

Potser amb el tema de noms i cognoms mals escrits no se si seria millor fer un tema apart, perquè hi ha algun actor de doblatge català que està mal escrit.

Miguel Ángel
Contacta:

Entrada Autor: Miguel Ángel » 29 jul. 2013 17:57

doblatge_v ha escrit:
Miguel Ángel ha escrit:Més? No és el primer cop que em trobo amb fitxes duplicades i segurament que hi hagi més, potser a mesura que anem fent sol·licituds ens les anirem trobant.[/url]
Ara ho he mirat mes bé, i els que volia dir jo no són fitxes duplicades, són noms mal escrits, són en YÔJI YANAMI que s'escriu correctament JÔJI YANAMI.
Company, l'actor japones que vas dir tú, Akio Otsuka, sí que té dues fitxes. El nom correcte és Akio Otsuka. Igual que Walton Goggins que també en té dues i el nom correcte és Walton Goggins.

doblatge_v

Entrada Autor: doblatge_v » 13 nov. 2013 14:01

He trobat un altre nom duplicat:

CHLOË GRACE MORETZ (I) i CHLOE MORETZ.

A l'imdb ara surt com a Chloë Grace Moretz

Respon