Kina passada de Saló del Manga!

Fòrum per parlar sobre temes no relacionats amb el doblatge
Respon
Rinoa_and
Entrades: 30
Membre des de: 02 set. 2003 22:26
Ubicació: Andorra

Kina passada de Saló del Manga!

Entrada Autor: Rinoa_and » 03 nov. 2004 21:38

Holaa! Com que sé que en aquesta pàgina hi ha molts aficionats al manga, doncs deixo un petit comentari sobre el Saló d'aquest any. Ha sigut al tercer al que hi he anat, però m'ha semblat el millor de tots. Em vaig divertir moltissim, i és que quan es veu que la gent es posa a la pell del personatge del que van disfressats te n'adones que no estàs sol, que no ets l'únic friki! :roll:
Bé, no explicaré el que vaig fer perque no interessa a ningú la meva vida (això crec) :lol: Un detall que ha participat en fer que aquest saló hagi sigut una passada ha sigut l'assistència d'actors de doblatge! Només vaig poder conèixer a en Marc Zanni, i s'ha de dir que és molt simpàtic ^o^

Va no m'enrotllo més, que vagi molt bé! I visca l'otaku powaa! :D
"Nosaltres som diferents de Deu. No només no som omnipotents, sinó que a més, a vegades ens hem de posar del costat del diable."
Hernán Fernández-Nicholas Wolfwood (Trigun)

kira_chan
Entrades: 13
Membre des de: 03 nov. 2003 22:52

Entrada Autor: kira_chan » 23 nov. 2004 22:38

wooooooo!!! crec que t'hauràs d'esplaiar una miqueta més, SI US PLAAAU!!! com q vas conèixer en Marc Zanni??? jo ni me'n vaig enterar, q hi era!!! explica, explica, q és interessant!!!!^.^

Rinoa_and

Entrada Autor: Rinoa_and » 27 nov. 2004 21:36

Doncs mira, a la gimkana que hi va haver el dissabte el convidat especial era el Marc Zanni. Va estar a la sala d'actes on explicaven les proves i després també hi va ser en una de les proves en la que tenies que imitar alguna frase coneguda d'un dels seus personatges. Es va portar molt bé, perquè està clar que no tots haurien fet la mateixa bogeria que ell d'estar \"exposat\" a tots els qui havien per allà. :roll:
Però no només hi va anar ell al Saló, el diumenge també es va presentar l'Oscar Muñoz a la sala d'actes per llegir la prova de la gimkana (que era del Detectiu Conan), tot i que ell no va fer cap prova :(
I bé, per finalitzar, el dissabte a la projecció de la peli de Kimagure Orange Road hi va haver la assistència d'alguns dels actors de doblatge de la sèrie(aquí ja no puc dir res més perquè no hi vaig poder anar).

Wenu, crec que ja està! Un petonas! :wink:
"Nosaltres som diferents de Deu. No només no som omnipotents, sinó que a més, a vegades ens hem de posar del costat del diable."

kira_chan
Entrades: 13
Membre des de: 03 nov. 2003 22:52

Entrada Autor: kira_chan » 28 nov. 2004 16:45

guau, quants dobladors!!!!8O i la veu d'en Marc Zanni i de l'Òscar eren igual que a la tele, o costava reconèixels??? (es veu q pel meu barri viu l'Eduard Farelo, xo jo no l'he vist mai... si el sentís parlar, el reconeixeria?¿?¿? :P 8) )

ah! i el concurs de doblatge el vas veure? yo nom vaig enterar ni del dia que es feia, o sigui q me'l vaig perdre però deuria ser molt xulo!!!

Rinoa_and

Entrada Autor: Rinoa_and » 28 nov. 2004 19:20

Ei! La veu d'en Marc Zanni és igual que quan dobla, i la de l'Oscar Muñoz canvia una mica, però se'l pot reconèixer.
Per lo del concurs ni idea, perquè el divendres no hi vaig poder anar :cry: A mi també m'hauria agradat molt veure'l, per no dir participar-hi (que no ho vaig poder fer per falta de parella) jeje

Apa adeuu!!

Luna Lovegood
Entrades: 6
Membre des de: 22 abr. 2006 19:36

Entrada Autor: Luna Lovegood » 22 abr. 2006 20:00

jo al pròcim saló em presentaré a les proves de doblatge!
jo no vaig tenir l'ocasió de conèixer cap actor..... :cry:

Rinoa_and

Entrada Autor: Rinoa_and » 24 maig 2006 23:44

Jo potser tb em presento akest any, però veient el nivell que hi ha...no sé, no sé, q passo d fer el ridicul XD
Això ho dic pq a l'ultim saló si q vaig anar a veure les proves i la veritat és q la gent q s'hi presenta té un cert nivell tot i no ser professionals! De totes formes val la pena provar-ho i sino passes a la final sempre pots anar a veure com ho fan els altres q tb està molt bé!!

Xombie
Entrades: 51
Membre des de: 05 ago. 2006 13:47
Ubicació: Sant Joan de les Abadesses

Entrada Autor: Xombie » 30 ago. 2006 00:19

[quote="kira_chan"]guau, quants dobladors!!!!8O i la veu d'en Marc Zanni i de l'Òscar eren igual que a la tele, o costava reconèixels??? (es veu q pel meu barri viu l'Eduard Farelo, xo jo no l'he vist mai... si el sentís parlar, el reconeixeria?¿?¿? :P 8) )

ah! i el concurs de doblatge el vas veure? yo nom vaig enterar ni del dia que es feia, o sigui q me'l vaig perdre però deuria ser molt xulo!!![/quote]

Ja sé que no és el mateix, però si vols veure l'Eduard Farelo vés a www.eldoblaje.com/datos/FichaActorDoblaje.asp?id=82

Respon