Paul Newman, surt ilés del seu cotxe.

Fòrum per parlar sobre temes no relacionats amb el doblatge
Respon
Miquel Ángel

Paul Newman, surt ilés del seu cotxe.

Entrada Autor: Miquel Ángel » 17 gen. 2005 11:27

He pogut llegir la noticia a la revista Diez Minutos, a la secció \"Breves\". He considerat posar-la al fòrum ya que es tracta d'un actor habitual de Rogelio. A continuació la noticia:

\"Paul Newman, surt ilès del seu cotxe.\"

\"La seva afició a les carreres de cotxes ha pogut costar-li la vida. Paul Newman, de 79 anys, probava un prototip deportiu al circuit de Daytona (Florida), quan va perdre el control del vehicle. A l'intentar posar-ho en marxa de nou, l'automòbil va començar a treure foc. L'actor va aconseguir sortir ilès de l'incendi.\"

La veritat es que alguns tenen la mala sort de començar malament l'any. No sabía que tinguès afició a les carreres de cotxes, em vaig assabantar al veure la noticia. M'imagino que al tenir aquest incidents'ho pensará dos cops abans de tornar a les carreres. Esperem que no hagi sigut res. Aprofito també per comentar que Paul Newman té previst 2 estrenes als Estats Units, una película per a la televisió \"empire Falls\" i un altre per a la gran pantalla, \"Cars\" una película d'animació de Disney.
Veurerm si per aquesta Disney s'ho romia i es posen en contacte amb Rogelio per a que dobli a Paul Newman.

Si voleu deixar algún comentari respecte a l'incident de Paul, será benvingut.

Respon