En Gabino diego parla dels catalans sense paròdies ximples

Fòrum per parlar sobre temes no relacionats amb el doblatge
Respon
Woody Allen
Entrades: 11
Membre des de: 11 gen. 2006 17:29
Ubicació: En un indret de Madrid, el nom del qual no vull recordar-me'n, residia un paio que...
Contacta:

En Gabino diego parla dels catalans sense paròdies ximples

Entrada Autor: Woody Allen » 17 gen. 2006 12:43

Bon dia,

Fa poc de temps vaig anar amb la meva núvia, la Nieves, a veure en Gabino Diego al Teatro Bellas Artes de Madrid amb el seu espectacle-monòleg \"Una noche con Gabino\", i em va agradar molt.

En Gabino ja va actuar a Barcelona fa poc de temps, crec que al Teatre Borràs, el mateix on abans va actuar l'Ángel Pavlovski (que ja hi haviem vist actuar als espectacles del Fòrum un any abans), així que ja sabeu de què va, el seu show.

Una cosa que l'honora és que va fer imitacions de catalans, però sense els tòpics de sempre. Va imitar els periodistes de TV-3 quan en Gabino va ésser a Hollywood amb \"Belle Époque\", o un català que hi parlava orgullosament de la seva família i els seus fills a una sessió de teràpia.

No li va caldre en cap moment parlar-ne de les bestieses que, desgraciadament, n'estem acostumats cada cop més a escoltar de Catalunya i els catalans. Fins i tot va recordar que una noia, quan hi actuava a Barcelona, li va cridar \"Desgraciat!\", quan hi parlava de la seva mala sort en l'amor.

Una mostra d'humor intel.ligent i amb criteri. En podrien prendre exemple d'altres, per exemple, l'humorista que va ficar la pota amb l'Evo Morales.

Un salut,

Respon