Yellow

Fòrum per parlar sobre temes no relacionats amb el doblatge
Respon
Sheikah
Entrades: 140
Membre des de: 11 set. 2003 17:09
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Yellow

Entrada Autor: Sheikah » 06 gen. 2007 02:13

Fa un moment m'he mirat el blog d'en miquel_yasha, i hi he vist un article de Yellow, una sèrie yaoi de la Makoto Tateno que, vaja, a mi m'agrada molt ^^ Com que veig que ja som dos a qui ens agrada, podríem parlar-ne per aquí també. ¿Algú més se l'ha llegida?

A mi em va agradar molt la història... és molt amena, fàcil de llegir, i alhora intensa i molt passional ^^

¿Qui trieu, en Gô o en Taki? En Taki... és simplement irresistible... :twisted: em torna ben boig xD

Per cert... algú en té imatges de qualitat? Vaig remenar tot internet i és impossible de trobar-ne i.i
Amiboshi.cat
Un cop enredat l'enllaç del nostre destí... ja no es pot arreglar.

miquel_yasha2
Entrades: 147
Membre des de: 23 jul. 2006 15:15
Ubicació: Escoltant a ENZO

Entrada Autor: miquel_yasha2 » 06 gen. 2007 18:53

ah , que be que t'haji agrada't :D
aquest manga em va enganchar fins al final i com dius la lectura es amena
si vols tindre ilustracions bones pots buscarles per algun fansub o fer scans a partir dels teus manges , si tens escaneador clar
no sabria dir-te quin m'agrada (ja que jo soc heterosexual i no em vull ficar en aquestos temes) . a mi m'agraden tots els generes del manga , sea shounen , shoujo , yaoi , shoujo-ai , etc . i m'agrada el yaoi perque son relacions diferents i estic fart de llegir histories amb relacions entre un noi i una noia i llegir histories amb relacions entre nois o entre noies m'agrada
pero sincerament m'agrada mes en taki com a personatge perque m'agrada quan li apunta a en gou amb la pistola o li pega puntades de peu a la pancha o punyades per treure-se'l del damunt i com decideix el que a de fer amb en gou :D
Gemma ibáñez fan

Sheikah
Contacta:

Entrada Autor: Sheikah » 06 gen. 2007 19:56

Allò de les imatges ho dic per les portades internes. Si t'hi fixes, cada capítol té portadetes que originalment devien ser a color, i les il·lustracions són molt maques... però aquí les han fetes en blanc i negre, i per molt que les escanegés no és pas el mateix u_u. També vaig baixar-me els còmics en japonès, i les il·lustracions també surten en blanc i negre, però és evident que originalment eren en color xD
Amiboshi.cat

miquel_yasha2

Entrada Autor: miquel_yasha2 » 07 gen. 2007 14:18

no , estas totalment equivoca't . en japo els mangues tenen les primeres pagines a color (3 o 4) i encara que hagin mes ilustracions no estan a color , en japó estan tambe en blanc i negre . sols surten a color als artbooks (pots intentar trobar algun artbook de makoto tateno) i si en els fansubs també estan en blanc i negre es que en japones també estaben així
Gemma ibáñez fan

Sheikah
Contacta:

Entrada Autor: Sheikah » 08 gen. 2007 02:10

Per això, que en japonès van ser editades així... però això no treu que el dibuix original fos a color. El mal és que, si ni en japonès ha sortit, ¿com aconseguir-lo? Doncs qui sap...
Amiboshi.cat

miquel_yasha2

Entrada Autor: miquel_yasha2 » 09 gen. 2007 21:27

pots buscar algun artbook de makoto tateno per l'emule , a veure si te aquestes ilustracions
Gemma ibáñez fan

Aquestnom
Entrades: 7
Membre des de: 26 març 2006 00:07
Ubicació: ....................

Entrada Autor: Aquestnom » 11 maig 2007 19:40

Hoooolaa!!!

Fa molt temps que aquest post estava publicat, però ho he vist avui, ho sento :oops:

Doncs jo també l'he llegit i m'ha agradat molt!! Però sé d'una personeta que no està registrada i li agrada més que a mi. Potser fins hi tot té bones imatges!

Li dic que passi!!

Adéu!!!

Yui
Entrades: 4
Membre des de: 21 jul. 2006 12:42
Ubicació: Girona

Entrada Autor: Yui » 15 maig 2007 08:36

Bones!

Gracies aquestnom per parlar de mi, em faré famosa tu xDD
Doncs res, com molt bé han dit per aquí dalt yellow és un yaoi fantastic! és realment genial! La veritat és que és un dels meus yaois preferits... m'encanta el dibuix i m'encanta la trama =) Llàstima que siguin tan sols 4 volums... el podrien allargar una mica més =P

Bueno gent si algú continua escribint sobre el tema jo m'hi apunto, jeje ( i tu aquestnom també eh? ¬¬ )

Vinga adewss!

Yui
Entrades: 4
Membre des de: 21 jul. 2006 12:42
Ubicació: Girona

Entrada Autor: Yui » 15 maig 2007 08:38

Ah per cert que me'n descuidava, amb això de les imatges no puc pas ajudar-vos gaire u____u La veritat és que no se'n troben masses i en tot cas, són les propies pàgines del manga o la portada... així que res... s'haurà de seguir buscant...

Respon