Saló del Manga 2007

Fòrum per parlar sobre temes no relacionats amb el doblatge
Respon
Nami_4ever
Entrades: 22
Membre des de: 14 feb. 2006 13:50
Ubicació: Inca (Mallorca)

Saló del Manga 2007

Entrada Autor: Nami_4ever » 07 nov. 2007 12:40

Olaaa xD buf, kin munt d tems sense passar-me e? xDD es q no tenia res x dir xp hi veig una mica d'inactivitat al forum e xp b, x si keda algú x aki era x preguntar si vau anar al Saló (xq el Sesshy i jo si ^o^), ara potser ja es tard xo b :P o avia d'aver preguntat abans x kedar i tal xDD ba, al q vinc, sabeu q i avia el concurs aket d doblatge no? dons i avia d presentador al Sergio Tejedor (mol simpatic e, em va caure molt b ^^) despres l'Alfonso Vallés i l'Ángel de Gracia (vaja 2 e O.O) q i eren x fer demostracions xp i el Francesc Rocamora d'infiltrat xD (era al public xp) i va estar mol guai xq vam parlar am el Francesc a fora x casualitat (era davant la porta just abans d començar xp) i jo: ostres, akesta veu em sona... despres li vaig preguntar si era ell i em va dir q si xp com es va emocionar el tiu xq l'avia reconegut xDD i res ens va presentar, ens vam kedar am ells una estona (a l'altre gent la van fer sortir xq avien d'elegir ki era el guanyador del concurs xp i nosaltres 2 d'enxufats xDDD), ens vam fer fotus i jo contenent la hiperactivitat xDDD en resum mol guai ^^ xDD

Vinga res mes xp ptons x a tooots xDD ^o^
Imatge
Imatge

Salutacions ;-)

miquel_yasha2
Entrades: 147
Membre des de: 23 jul. 2006 15:15
Ubicació: Escoltant a ENZO

Entrada Autor: miquel_yasha2 » 08 nov. 2007 20:57

quina enveja que em fas , quina enveja!!!! i damunt us van endollar , us tinc enveja a les dues , em surt l'enveja per les orelles !!! . eren simpàtics els tres ? perquè mai em passen a mi aquestes coses ? T-T
Gemma ibáñez fan

Nami_4ever

Entrada Autor: Nami_4ever » 08 nov. 2007 23:52

Hi Mikel ^^ mm, primer... el Sesshy es un noi ^^u xDD i q em vaig ekivocar, no es Sergio Tejedor, es Jorge ¬¬u xD es q no es gaire conegut el noi aket, diu q acaba d començar xp ei xo no et pensis q a mi sempre em passin coses guais xp jo encara o estic flipant xDD i et dic una cosa... jo estava tan dels nervis q no els vaig dir molta cosa a l'Ángel de Gracia i a l'Alfonso Vallés xDD només els deia q tenien la veu maca, q cutre xDDD ai, em va sorpendre mol l'Ángel xq la seva veu normal no t res a veure am la d kuan dobla, ell va dir q aixo era normal, i jo pensan... xo l'Alfonso si q sembla ell... xD b, dons aixo q no vam parlar-i gaire, xo vaja q semblen bona gent e xp am el Francesc Rocamora si q i vam parlar mes estona, a mi em va caure b xp ostres, li vaig preguntar x l'Aleix Estadella xDDD li vaig dir q el volia coneixer xp em va dir q estava xungo x veure'l, mm, no em penso rendir! ^o^ xD i el Sesshy li va dir al Francesc q no s'oblidés d mi xq aviat treballaria am ell xDD i jo: q nooo, no em sobreestimis >.< i ell es partia xD b, q va ser guai vaja xD mol bestial xDD i mira q jo no i anava am akesta intenció al saló, kina xurra xurrera ^.^ xDDD

Vinga deeew ^^
Imatge
Imatge

Salutacions ;-)

miquel_yasha2

Entrada Autor: miquel_yasha2 » 09 nov. 2007 16:12

jejej , com té la veu l'ángel la veu , més greu ? també vols ser actriu de doblatge ? a mi m'agradaria conèixer la gemma ibáñez , perquè l'hernan ja em van dir com era i ja no el vull conèixer , m'han dit que s'ha tornat una mica cregut perquè el criden molt per fer doblatges
Gemma ibáñez fan

Nami_4ever

Entrada Autor: Nami_4ever » 27 nov. 2007 20:39

Olaaa, sorry, fa un mun d tems q no em passo >.< dons l'Ángel t la veu rara nu se xDD b no, es q sembla un tio normal xD xo es q kuan dobla posa akella veu d jovenet tan maca... *.* xD a mi m'agradaria ser actriu si ^^ xo clar, a l'IB3 em sembla q passen d mi... aure d anar a Barcelona a estudiar o algo xq aki es veu q no es pot ¬¬ la Gemma m'encanta ^^ jo vull coneixer l'Aleix i mes igual si es timid, borde o el q vulgui (prefereixo q no xo vaja xp) nomes x sentir-lo en directe ja val la pena ^o^

Vinga deeew ^^
Imatge
Imatge

Salutacions ;-)

miquel_yasha2

Entrada Autor: miquel_yasha2 » 28 nov. 2007 18:33

ah si ? busca estudis de doblatge per mallorca, perquè perds el temps cridant a IB3, si et fiques per aquestos estudis segur que prompte sortiràs en algun doblatge d'IB3. no hi ha escolas de doblatge a les illes balears ? que extrany..
Gemma ibáñez fan

Irene
Entrades: 6
Membre des de: 04 feb. 2008 15:05
Ubicació: Bcn
Contacta:

Entrada Autor: Irene » 04 feb. 2008 15:31

Per Barcelona hi ha bastants llocs per fer cursos de doblatge. L'any passat en vaig estar buscant i n'hi havia 4 o 5 que estaven bé, llàstima que s'han de tenir bastants diners. I fins i tot a les webs ja t'avisen que no és gens fàcil entrar en aquest món.

Nami_4ever

Entrada Autor: Nami_4ever » 21 feb. 2008 10:24

Ei ola! ostres em fa vergonya i tot respondre despres d tan tems >.< es q no se q em passa q ja no vaig als fòrums... xo a cap e, solia anar a 3 mes a part d'akest i tampoc i vaig... venades extranyes O.o xD b, mikel a Mallorca nomes i a un estudi d doblatge (si no es q en tenen algun altre en secret ¬¬) i d moment no fan classe... ¬¬ aixi q no se q fer, em sembla q aure d tirar cap a Barcelona e xD un curset intensiu x principiants o alguna cosa aixi (baratet i d'una setmaneta xDD) no sabeu si en fan?
Imatge
Imatge

Salutacions ;-)

Irene
Entrades: 6
Membre des de: 04 feb. 2008 15:05
Ubicació: Bcn
Contacta:

Entrada Autor: Irene » 21 feb. 2008 16:00

Cursos de doblatge d'una setmana és bastant difícil. El que he vist són xerrades i poca cosa més, activitats no gaire pràctiques, vaja. Mira, si vols et passaré els links que tinc perquè t'ho miris i valoris, sí?

^^ Però no serà desseguida, ara mateix tinc pressa (com em deia un company; sempre vaig amb el minut al cul xD). Fins aviat!

Respon