Ho Hem Aconseguit: 1000 Fitxes!

Aqui podreu llegir comunicats, avisos i noticies de l'equip a tots els visitants de la pàgina.
Respon
Skywalker
Entrades: 96
Membre des de: 02 set. 2003 09:21
Ubicació: Andorra

Ho Hem Aconseguit: 1000 Fitxes!

Entrada Autor: Skywalker » 28 jul. 2004 17:50

Ho hem aconseguit!
Hem arribat a la màgica xifra de 1000 fitxes de doblatge.

Ha estat gairebé un any de feina per arribar a aquesta xifra, però amb paciència, constància i sobretot molta il·lusió ho hem aconseguit.

Aquestes 1000 fitxes, es reparteixen de la següent forma:

- Pel·lícules: 848
- Sèries TV: 64
- Anime: 33
- Animació: 54
- Altres: 1

I amb un total de 11844 repartiments, que ens deixa una mitjana d’aproximadament 12 repartiments per fitxa.

En quant a professionals del doblatge, les estadístiques son les següents:

- Actors de Doblatge: 349
- Actors Originals: 8386
- Directors: 41
- Traductors: 36
- Ajustadors: 38
- Lingüistes: 12
- Tèc. de So: 23
- Tèc. de Mescles: 23
- Estudis: 15

I en quant als continguts multimèdia de la pàgina:

- 172 Mostres d’àudio (Ocupant un total de 57,7 Mb.)
- 13 Fotos (En alguna cosa ens havíem de quedar curts ;) )

Ara voldria dedicar unes línies a agrair a la gent que han ajudat a aconseguir la fita de les 1000 fitxes.

Primer de tot, voldria donar les gràcies a Àlex Bonet per haver tingut la idea original, així com l’ajuda i el suport que m’ha donat durant aquests mesos.

També voldria fer un agraïment especial a Miquel Strubell per facilitar-me fitxes de grans estrenes del cinema en català, així com mostres d’àudio i idees per la web.

No em voldria oblidar d’agrair la feina de tots aquells que col·laboren directa o indirectament amb la web aportant fitxes o idees, alguns dels quals estan a l’apartat “Més Agraïments” de la pàgina inicial (Espero que em disculpeu si m’he deixat a algú)
.

Moltes gràcies a tots, i ara ..... anem cap a les 2000!

Jaume Ramon

Respon